INSTRUCCIONS COMPRA DE LLIBRES CURS 2021-2022

 

Ens posam en marxa amb el curs 21-22! Encara que tenim l’esperança que sigui un curs molt millor hem de ser prudents i mantenir les normes sanitàries de protecció i prevenció de la COVID 19 i haurem de posar tots de la nostra part per ajudar a complir la normativa per preservar el benestar dels nostres infants, i del personal de l’escola. Així que la venda de llibres no serà presencial i la farem via internet igual que el curs passat, per a les famílies que no us heu inscrit al pla de reutilització. Les que us heu inscrit al pla no heu de fer res, us trobareu els llibres a les aules el primer dia de curs. 

Com sabeu ,l’AMIPA la formam les famílies de l’escola, i els membres de la Junta Directiva de l’Amipa som un grup de mares i pares voluntaris que feim feina per donar suport i assistència als membres de l’Associació, col·laborar en les activitats del centre, cooperar amb el consell escolar, dur a terme activitats per als infants per ajudar a la conciliació: oferim l’escola matinera, guarda i estudi, extraescolars així com també promovem les activitats de formació per pares i mares amb “l’escola de famílies.”..

Si sou socis us beneficiareu del 15% de descompte a la compra de llibres i també us regalarem l’agenda escolar, a part de preus especials per realitzar les activitats extraescolars, programes de formació per les famílies, informació relativa a les activitats que es poden realitzar al centre…

La quota anual per família (no per nin/a) és de 30 € i podeu fer el pagament al següent compte corrent de Bankia: ES28 2038 3396 6760 0003 6270, especificant els llinatges de la família i el concepte.

El comprovant de pagament serà imprescindible per gaudir dels corresponents descomptes a extraescolars i serveis i a la compra de llibres. Podeu fer la compra en línia a la Distribuidora Rotger i recollir els llibres allà o demanar que us els hi enviïn a casa (pagant l’enviament), o si no us van bé cap de les dues opcions ens ho podeu comunicar al nostre Whatsapp o correu electrònic, i amb la vostra autorització ens encarregarem nosaltres de què ens els enviïn a  l’escola i l’Amipa s’encarregarà de repartir-los a les aules.

Recordau que les famílies adscrites al pla de reutilització no heu de comprar cap llibre (incloses llicències anglès i material Innovamat matemàtiques) . Sí heu d’abonar l’agenda escolar si no sou socis de l’amipa. 

Als següents enllaços podeu trobar la informació referent a quant i on pagar la quota de l’amipa , l’agenda, el material Innovamat, i l’enllaç a la “Distribuidora Rotger” per poder comprar els llibres de cada curs:

INSTRUCCIONS INFANTIL

INSTRUCCIONS 1r, 2n i 3r DE PRIMÀRIA

INSTRUCCIONS 4t,5è i 6è DE PRIMÀRIA

El termini per fer la comanda de llibres finalitza el dia 26 de juliol, a partir d’aquesta data no ens asseguren que tingueu disponibles els llibres per principis de setembre, ja que al mes d’agost les editorials tanquen. El justificant de pagament de soci Amipa haurà de presentar-se a l’entrega dels llibres (tant a la recollida en tenda, entrega a domicili o escola) , si heu fet compra com a socis i no ho sou haureu d’abonar la diferència.

 

Esperam la vostra col·laboració! Salut i bon estiu!